Wednesday, October 08, 2014

Bahagia


Aku nampak kucing makan
Aku bahagia

Aku nampak family gather ramai2
Aku bahagia

Aku nampak sekumpulan bestfriend
Au bahagia

Aku nampak mak ayah aku ketawa
Aku bahagia

Aku nampak awan cantik
Aku bahagia

Aku nampak kucing susukan anak
Aku bahagia

Aku nampak anak sedara aku nyanyi
Aku bahagia

Aku nampak kapel bahagia
Aku bahagia

Aku nampak makanan
Aku bahagia

Aku nampak shopping complex
Aku bahagia

Aku nampak kedai kasut
Aku bahagia

Aku nampak org lain bahagia
Aku bahagia

Aku nampak kau bahagia dengan dia
Aku tetap bahagia

Ini bahagia aku.

1 comment:

  1. Yana kan kuat!

    :)


    yana perlu tahu, menumpang bahagia untuk orang lain
    proses itu buatkan yana lebih matang dari sebelum
    lepas ni, tak yah la buat kesilapan yang sama
    jadikan iktibar untuk diri kita bangun dan kuat dari sebelum ni

    ReplyDelete